Melbourne

27 november 2017 - Melbourne, Australië

Na Geelong en Ocean Grove doorgereden  via de great ocean road naar Warnnabool mijn god wat een uitzichten over de ocean, de foto's zeggen meer als ik kan vertellen.

Overnachting in Warnnabool en daarna terug naar Melbourne. In Melbourne werden we hartelijk ontvangen door Henk en Teresa van der Pluym, leuk om je neef te ontmoeten die net zo oud is maar nog nooit hebt ontmoet. Wat een lieve mensen we hebben daar gelogeerd en Henk heeft ons mooie plekjes van Melbourne laten zien.

John Lis en ik zijn ook zelf op pad gegaan en wat een grote stad is dat geweldig gewoon om daar rond te dwalen heb geloof wel een beetje mijn hart verloren aan Melbourne. Ook Henk heeft ons veel laten zien maar zijn favorieten waren toch wel restaurants en helemaal koffie met taart, mijn god wat een variatie. op 26 november weer terug in Gympie na een hele mooie reis :)

1. Deborah van Kasteren:
    27 november 2017
    Wat een avontuur en a dream come true. Hele mooie foto's. Geniet er nog van.
  2. Henk van der pluym:
    27 november 2017
    Wet een mooie week met 3 lieve cousins. Ik zelf had een hoop plezier en heb Melbourne centraal gezien voor de eerste keer. We hebben lekker gezwomme op het strand, het water was lekker warm . Pragtig hoor..xxx voor mij 3 cousins john liz en greetje
  3. Gabby Dijkhoff:
    1 december 2017
    Hallo Henk, zo te zien heb jij je gasten goed verwend. Ik geniet van al de foto's. Groetjes van Gabby
  4. Vivian:
    6 december 2017
    Geniet nog van je laatste weekje! Time flies..