Best holiday ever :)

27 november 2017 - Geelong, Australië

Oo jee heb al verschillende appjes gekregen, schiet eens op met je blog :).

Op 16 november zijn John Lis en mezelf vertrokken vanuit Brisbane naar Melbourne prima vlucht gehad alleen bijna geen internet, soms net genoeg om iets op Facebook te zetten zoals jullie wel gezien hebben.

Na aankomst in Melbourne zijn we doorgereden naar Geelong en hebben daar 2 dagen gelogeerd in een vakantiepark met leuke huisjes. Dezelfde dag Geelong verkent en naar het ziekenhuis geweest waar John en ik zijn geboren. Heel de stad komt al in kerststemming en een hele belevenis om dit allemaal te zien. Tuurlijk ook Meyers bezocht het grote warenhuis waar ons Mam het altijd over had.

De volgende dag doorgereden naar Ocean Grove waar Pa en Ma hebben gewoond. Terwijl ik daar rondliep werd ik best wel emotioneel rare gedachten dat ik daar 60 jaar geleden zelf heb gestaan met mijn ouders. Fijn langs de kust gewandeld en heerlijk genoten van dit mooie plekje.

1. Mien:
    27 november 2017
    Wat een geweldige vakantie nog heel plezier met z'n allen grtx
  2. Mirjam de Wit:
    27 november 2017
    Wat een mooie foto's! Kan goed zien dat je aan het genieten bent!
  3. Mieke van der Molen:
    27 november 2017
    Wat een geweldige reis Greet en prachtige foto's. Geniet nog er nog maar even van.
  4. Marjon:
    Heel bijzonder!
  5. Jenny:
    27 november 2017
    Prachtig hoor Greetje, je komt toch nog wel terug😜
  6. Gabby Dijkhoff:
    27 november 2017
    Wat een mooie foto's. Echt een trip down memory lane, miste een foto in Warrnambool,
    Ocean Grove bracht pijnlijke herinneringen terug. Waar is de tijd gebleven. Fijn dat je dat nu allemaal kon zien. Geniet van de rest van je vakantie. Het is voorbij voordat je het weet.
    groetjes aan John en Lis.
  7. Lisa:
    27 november 2017
    Mooie foto's zeg! Mooie reis, ik ga het ook graag snel doen!
  8. Carina van Oirschot:
    28 november 2017
    wat is het daar mooi super mooie foto's