Omgeving verkennen

10 november 2017 - Gympie, Australië

Hoi allemaal, wordt weer tijd voor een update.

Het weer gaat een beetje op en af hier, ook malse regenbuien en wind, en jaja krijg het zelfs koud bij 21 graden :), we hebben wind uit het zuiden dus kouder als normaal. Dacht bij het inpakken van mijn koffer doe er een fleece pyama in, ben toch een kou kleum dus slaapt lekker nu haha.

Bezoekje Pelikan Bay was erg mooi je ziet de roggen gewoon vooraan in het water liggen.

Daarna hebben we Mount Tinbeerwah bezocht, was een hele klim naar boven maar zo de moeite waard wat een uitzicht. Heb daar ook foto's gemaakt met de telelens (verwisselen ging goed Kees) hoop dat jullie ook genieten van het uitzicht.

Volgende week 16 november vliegen we naar Melbourne en dan door naar Geelong waar ik ben geboren ben zo benieuwd hoe dat voelt om daar naar 60 jaar te staan en te weten dat Pa en Ma daar samen gewoond hebben.

Lieve groetjes vanuit Down Under xxx

1. Lisa:
    Geweldig Greetje! Geniet er van
  2. Marleen:
    Leuke foto’s !
    Word vast geweldig als je Melbourne en geelong gaat..

Veel plezier
  3. Harry de Wit:
    10 november 2017
    Ziet er goed uit Greetje, komt allemaal bekend voor (behalve de regen) volgende week naar het zuiden en je geboorte plaats opzoeken wordt wel een bijzondere ervaring denk ik. We kunnen zien dat je volop aanhef genieten ben, kan ook niet anders bij z’n goede gastheer en gastvrouw.
  4. De koninck:
    Geweldig Greetje supermooie 😘👍😘
  5. Gabby Dijkhoff:
    10 november 2017
    De foto's zijn heel mooi, ik heb er weer van genoten.
  6. Jenny:
    10 november 2017
    Super hoor, gewoon door gaan met indrukken opdoen en verwerken! Veel plezier Greetje.
  7. Deborah van Kasteren:
    Zo'n, regen, bewolkt of wind het blijft een mooi land😍
  8. Deborah van Kasteren:
    Zo'n, regen, bewolkt of wind het blijft een mooi land😍
  9. Marjon:
    10 november 2017
    Wat een geweldig land! Weer topfoto's! Lekker verder genieten en volgende week naar Geelong. Dat zal helemaal een bijzondere ervaring zijn.
  10. Carina van Oirschot:
    13 november 2017
    wat is het daar mooi en wat een mooie foto's geniet er maar lekker