Sunshine coast up north

4 november 2017 - Brisbane, Australië

Wauw wat een fantastisch mooi land is Australie, je kijkt je ogen uit zowel de kust als het binnenland.

Op sommige plaatsen waan je je eigen terug in de tijd wat betreft de natuur, kunnen zo opnames gemaakt worden voor historische films. Alles bergen hier niks plat, ben je aan het rijden berg op naar beneden kijken en een prachtige vallei je denkt dit kan niet mooier, nou ja echt wel dit is niet te beschrijven zo mooi, ik zal de foto's erop zetten ze zijn mooi vind ik maar het gevoel om dit zo te zien is niet over te brengen.

Het verblijf bij John en Lis is geweldig, wordt helemaal verwend en in de watten gelegd. Je leeft hier echt helemaal anders op tijd het bedje in en s'morgens vroeg op rond 6 uur, temperatuur is dan heerlijk gezellig ontbijten en rustig aan en de dingen doen die gedaan moeten worden voordat het te warm wordt, zoals het gras maaien, tot nu toe overdag tussen de 30 en 32 graden heerlijk dus we bruinen al aardig aan.

Ga nog wat foto's plaatsen en dan mijn bedje in, op naar een nieuwe gezellige dag. Groetjes uit Australie :)

1. Gabby Dijkhoff:
    4 november 2017
    Greetje, wat fijn dat het zo goed gaat, verkoudheid helemaal over, hoop ik en laat je maar lekker verwennen. Groetjes aan Lis en John, zo hoor ik ook nog wat van hun. Nu maar lekker slapen.
  2. Mien:
    4 november 2017
    Wat fijn wens je nog veel plezier
  3. Hennie:
    4 november 2017
    Prachtige foto's , de vakantie van je leven denk ik hè, Groetjes en genieten !
  4. Harry de Wit:
    4 november 2017
    Gras zit er mooi groen uit (nog wel) veel regen gehad denk ik
    Greetje geniet ervan daar de tijd vliegt voorbij. BBQ king John is weer in actie geweest zoete zien.
    Doe ze de groeten en geniet van je vakantie down under
  5. Deborah van Kasteren:
    4 november 2017
    Het gevoel komt echt wel over hoor, echt mooi. Je wordt idd lekker bruin. Groetjes