Aankomst Australie

31 oktober 2017 - Brisbane, Australië

Goede Avond, zondagavond vertrokken via schiphol naar Seoel, vanaf Seoel naar Brisbane. Aankomst australie 6.15 dinsdag ochtend, hier in australie is het 9 uur later.

Hele goede reis gehad goede verzorging en toch ook wel een beetje kunnen slapen.

John en Lis ook al vroeg uit bed om mij op te halen in Brisbane.

Vanaf morgen gaan we op pad de omgeving bekijken, we zijn allemaal moe en duiken vanavond op tijd het bedje in.

Plaats een paar foto's van vandaag en vanaf morgen vertel ik wel wat meer. Groetjes Greetje

1. Carola:
    31 oktober 2017
    Fijn dat je zo'n goeie reis hebt gehad. Wat 'n prachtige foto's van de (v)lucht. Ben benieuwd naar de volgende dagen (y)
  2. Marleen:
    Mooie foto's ! Nu lekker gaan genieten
  3. Kees:
    31 oktober 2017
    Zier zeer goed uit zou je ieder jaar naar toe willen fijne vakantie nog.
  4. Jenny:
    31 oktober 2017
    Leuk te horen dat je een ontspannen reis hebt gehad. Nu lekker gaan genieten. Als ik de foto's zo is zie komt dat wel goed😉
  5. Carina van Oirschot:
    geniet van je vakantie
  6. Debby Spitsbaard.:
    31 oktober 2017
    Fijn te horen dat je reis goed verlopen is. Hoop dat je lekker geslapen en uitgerust bent. Heel veel plezier en geniet van je thuis land. Groetjes Debby.
  7. Mieke van der Molen:
    Heel veel plezier Greet, geniet er van. Ziet er nu al prachtig uit. Groetjes
  8. Petra:
    31 oktober 2017
    Dat ziet er al ontspannen uit zo n lange reis. Geniet ervan. Groetjes Rik en Petra
  9. Lisa:
    Fijn dat de reis goed is gegaan. En nu genieten. Groetjes aan John en Lis xxx
  10. G muskens:
    31 oktober 2017
    Hallo Greetje we missen je vis. ik hoor net dat je bij John bent. echt gaaf zon trip en geniet ervan. Ik heb me aangemeld met mijn email adres. mooi om je verleden weer te beleven . doe John en eenieder daar de groeten. veel liefs van Hanny en Gerard Muskens
  11. Hennie:
    31 oktober 2017
    Hoi greet , fijn dat je een goede reis hebt gehad , nu genieten , groetjes